جدید ترین مدل لباس های ست مادر و دختر شیک و زیبا

بسیاری از مادران جوان دوست دارند که برای دختر بچه ی خود لباسی ست با لیاس خود بخرند و یا بدوزند. این لباس های ست به هر دوی آنها یعنی مادر و دختر ظاهری با نمک و چشمگیر قابل ستایش می بخشد و به کودک احساس شدی و غرور می بخشد ،زمانیکه که کودک خود را مانند مادرش می بیند.

انتخاب لباس برای دختران بسیار گسترده است و میتوان به دختران لباس های چیندار، پیراهن های شیک، بلور و شلوار،لباس جین، شلوار بندی و خیلی از مدل های دیگر لباس پوشاند. اگر سبک لباس کوتاه را می پسندید پیراهن های کوتاه و دامن های کوتاه بهترین انتخاب می باشند.

نکته هایی در مورد ست لباس مادر و دختر:

برای شرکت در یک مراسم و یا جشن عروسی دوست دارید لباس مجلسی ست با دخترکوچولوی عزیزتان بپوشید ایده و مدل  را می توانید در این بخش ببینید اما قبل از آن باید چند نکته را در هنگام سفارش لباس رعایت کنید. فعالیت کودکان در  جشن عروسی با شما متفاوت است ، دختربچه ها مدام در سالن عروسی در حال بازی و شیطنت هستند پس انتخاب یک مدل لباس مجلسی دخترانه دنباله دار و یا خیلی تنگ برای او مناسب نخواهد بود . همینطور باید دقت کنید که رنگ و طرح پارچه ی لباس ست مادرو دختر یک رنگ متعادل باشد که محدودیت سنی و.. نداشته باشد. بیشتر طراحان لباس و خیاطان یک لباس مجلسی ست تا حد ممکن اسپرت و راحت را در این موارد پیشنهاد می دهند. در ادامه مدلهایی از لباس های شیک  مجلسی مشاهده می کنید که با در نظر گرفتن این نکات انتخاب شده اند.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

هنگامی که شما در حال خرید برای دخترانتان هستید، مادر را فراموش نکنید.این چکمه های بلند ریش ریشی  در سایز پای مادران هم موجود می باشند. این ست مادر و دختر با پوشیدن بلوز های ست سفید  و بستن دستمال گردنی مشابه و پوشیدن چکمه های بلند ست ظاهری جذاب و زیبا به هر دوی آنها می دهد.

24_coordinating-mother-daughter-dresses-fashion-ideas-2206097

با پوشیدن لباس های ست مادر و دختر، شما و دختر کوچکتان آماده ی گرفتن عکس های زیبا و شرکت در مراسم و جشن ها در ظاهری شیک و زیبا خواهید بود. هیچ چیزی زیباتر از پوشیدن لباس های ست با دخترتان نمی باشد ، آن یک ظاهری با نمک به شما می دهد و نشان دهنده ی عشق زیاد شما به دختر کوچولوی خود می باشد. پیراهن های کوتاه صورتی و سفید ست مادر و دختر جلوه ای خیلی زیبایی دارد.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas89_coordinating-mother-daughter-dresses-fashion206097

 شلوار های تنگ پلنگی ظاهری خیلی خاص و با جلوه ای دارد که به خوبی با تاپ های مشکی ست می گردند. از بهترین ویژگی های این شلوار های تنگ نرم بودن و راحت بودن این شلوارهاست و با پوشیدن این شلوارها به راحتی میتوان به فعالیت روزانه خود پرداخت.

97_coordinating-mother-daughter-dresses206097

پیراهن های کوتاه و آبی نیز گزینه ی خوبی برای ست مادر و دختر می باشند و ظاهری شیک به هردوی آنها میدهد. دختر شما می تواند آن را به عنوان یک لباس مستقل نیز  بپوشد. استفاده از کمربند دور لباس نیز باعث تکمیل تر شدن این ست گردیده است.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideasmother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

26_coordinating-mother-daughter-wedding-dress-3206097

ست دامن های توتوی سفید تزئین شده با تور سفید ظاهری شیک و با نمک به مادر و دختر می دهد. مادر و دختر میتوانند از این ست برای جشن ها،عروسی ها و سایر مهمانی ها استفاده کنند.

97_mini-version-of-your-dress206097

این پیراهن های کوتاه نارنجی رنگ با تکه هایی با طرح گل در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشند.

14_mother-daughter-matching-outfits-ideas206097

مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

لباس مجلسی پیراهن و کت سارافون

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی حریر و گیپور

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

مدل پیراهن دانتل

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی خوش لباس

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

مدل لباس مجلسی دخترانه

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی حریر و گیپور

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

عکس مادر و دختر با لباس مجلسی ست ۲۰۱۷ ، ست اسپرت مادر و دختر،ایده های ست مجلسی مادر با کودک خود۲۰۱۷،ست مادر مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه و دختر،- لباس مجلسی پیراهن و کت سارافون ۲۰۱۷۷- لباس مجلسی حریر و گیپور،لباس بچگانه۲۰۱۷،شیک ترین ست های مادر با دختر کوچولوی خود،عکس هایی از مادر و دختر با لباس ست، گالری لباس ست مادر و کودک ۲۰۱۷…

 

 

 

منبع:http://mehrmihan.ir/mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.