گالری دامن های بلند شیک دخترانه+دامن های ماکسی 2017

دامن های بلند شیک 2017+دامن های ماکسی دخترانه

در فصل زمستان به جای دامن های کوتاه از دامن های بلند استفاده میشود چون این دامن ها پاهای شما را گرم نگه می دارند. این دامن های بلند شبیه ماکسی های زنانه می باشند و به همین دلیل دامن ماکسی نام دارند. در زیر این دامن ها  جوراب شلواری یا شلوارهای لگ تنگ میتوان پوشید. این دامن های بلند را می توان با هر لباسی از جمله تاب، تی شرت، ژاکت، بافت آستین بلند و ... پوشید. در این ست شما میتوانید انواع مدل ها و رنگ های این دامن های بلند را در ادامه مشاهده کنید. در زیر شرح مختصری از این دامن های ماکسی ارائه شده است. این مطالب را بخوانید و به تصاویر به اشتراک گذاشته نگاهی بیاندازید. امیدواریم بهترین ایده ها را دریافت کنید.

دامن ماکسی زنانه خالخالی

دامن ماکسی زنانه خالخالی

به این دامن خالخالی ماکسی نگاهی بیاندازید! این دامن ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی ای دارد.

دامن ماکسی بلند پلیسه دار:

دامن ماکسی بلند پلیسه دار:

در تصویر بالا یک مدل دامن ماکسی بلند پلیسه دار را مشاهده میکنید. این دختر این دامن را با یک بلوز آستین بلند خالخالی پوشیده است. ست این دامن با این لباس جلوه ای خیره کننده ای دارد.

دامن ماکسی دخترانه گلدار:

دامن ماکسی دخترانه گلدار:

تنها بر روی دامن های ماکسی بلند تاکید نکنید. گاهی اوقات شما خوب است  یک دامن بلند طرح دار مانند مدلی که در تصویر بالا نشان داده شده است را امتحان کنید.

دامن ماکسی بلند راه راه سفید مشکی 

دامن ماکسی بلند راه راه سفید مشکی

این دامن ماکسی به دلیل طرح زیبای راه راه سفید مشکی آن ظاهری مسحور کننده ای دارند. این دامن با بلوز آستین بلند مشکی به خوبی ست می گردند.

دامن ماکسی دخترانه ریون  یشمی:

دامن ماکسی دخترانه ریون یشمی

در این مدل دامن از پارچه ریون بری دوخت دامن استفاده شده است. این دامن پاهای شما را در فصل زمستان گرم نگه می دارد. این پارچه نوعی پارچه ی کشدار می باشد.

دامن ماکسی شیک دخترانه 2017

دامن ماکسی شیک دخترانه 2017

این دامن ماکسی سه رنگ جلوه ای فوق العاده و خیره کننده ای با این کلاه فدورا دارد.

دامن های ماکسی بلند زمستانی


دامن های ماکسی معمولا در سبک راسته، کلوش ،پلیسه دار و ... در دسترس هستند. این مدل دامن های بلند شیک ماکسی را با یک جفت کفش شیک،کلاه، و مدل موهای شیک ( یافت، مجعد، یک طرفه، موهای صاف و ..) ست کنید.

مدل هایی دیگر از دامن های ماکسی دخترانه 2017-دامن بلند شیک دخترانه96-2017

دامن بلند دخترانه سبز شیک و جدید 2017

دامن بلند دخترانه سبز شیک و جدید 2017

دامن ماکسی دخترانه کلوش قرمز

دامن ماکسی دخترانه کلوش قرمز

دامن بلند مدلدار2017-دامن بلند دخترانه سفید

دامن بلند مدلدار

مدل دامن بلند ساتن-دامن ماکسی دخترانه 2017

مدل دامن بلند ساتن

مدل دامن بلند ریون 2017-دامن ماکسی دخترانه بنفش

مدل دامن بلند ریون 2017-دامن ماکسی دخترانه بنفش

مدل دامن بلند تنگ 2017-دامن بلند دخترانه مشکی

مدل دامن بلند تنگ

مدل دامن بلند حریر-دامن ماکسی دخترانه رنگ روشن 2017

مدل دامن بلند حریر-دامن ماکسی دخترانه رنگ روشن 2017

مدل دامن بلند دخترانه-دامن ماکسی دخترانه مشکی 2017

مدل دامن بلند دخترانه-دامن ماکسی دخترانه مشکی 2017

تصاویری از جدیدترین دامن های بلند 2017،  شیکترین مدل های دامن بلند اسپرت دخترانه و زنانه جدید سال 2017 96، زیباترین مدل دامن بلند زنانه، عکس مدل دامن بلند شیک باکلاس مارک دار2017،  مدل دامن بلند، نمونه های زیبا از مدل دامن های کلوش، انواع مدل های متنوع دامن های شیک و جدید بلند مجلسی برای زنان و دختران، مدل دامن بلند 2017,دامن بلند ,گالری دامن,مدل دامن گلدار زنانه ,دامن,دامن جدید,مدل جدید,مدل,مدل روز,مد,مد جدید,مد روز,گالری دامن,مجموعه دامن,مدل دامنزیبا,مدل دامن جدید,مدل دامن شیک,مدل دامن مجلسی,



منبع:http://mehrmihan.ir/models-stylish-long-skirts-for-women/

گردنبند های دخترانه شیک با تم میوه

گردنبند دخترانه شیک به شکل میوه

از آنجایی که دختران اکثرا دوست دارند که  جذاب و چشمگیر به نظر بیایند، به سمت طلا و جواهر گرایش زیادی دارند و علاقه خاصی به داشتن زیور آلات شیک و خاص دارند. مدل ها و انواع زیادی از طلا و جواهر وجود دارند که نقش خوبی در تغییر خلق و خوی یک زن بازی می کنند. به نظر من طلا و جواهر بهترین چیزی است که میتوان به یک خانم هدیه کرد. ایده ها، تم ها و طرح های مختلفی از طلا و جواهر وجود دارد که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. اما با گذشت زمان، مد و طرح ها نیز متفاوت می باشند.

امروزه ایده های هیجان انگیز زیادی در ارتباط با طلا و جواهر زنان به ویژه برای دختران جوان و نوجوان که میخواهند ظاهری مد روز و شیک داشته باشند، وجود دارد. پست امروز ما در مورد گردنبند های شیک دخترانه است اما نه گردنبند هایی ساده  بلکه گردنبند هایی دخترانه با تم میوه که بسیار چشمگیر و جذاب می باشند و جلوه ای شیک و مد روز به دختران جوان می بخشند.

بنابراین در این مطلب به بحث در ارتباط با ایده های منحصر به فرد گردنبند های فوق العاده زیبا و جذاب به شکل میوه مخصوص دختران جوان می پردازیم. این گردنبند های بسیار خاص با تم میوه که در ادامه به اشتراک گذاشته ایم بسیار جذاب هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند که آرامش کامل بدون هیچ گونه آلرژی برای شما فراهم می کنند.

ایده ها و طرح های بسیاری از این گردنبند  شیک دخترانه  وجود دارد که شما میتوانید به گردن خود بیاویزید. در حال حاضر به مدل هایی که ما در اینجا به نمایش گذاشته ایم  نگاهی داشته باشید. مدل های زیادی از گردنبند دخترانه به شکل آناناس طلایی با زنجیر طلا، و نمونه ای دیگر از آویز تخت به شکل آناناس، ایده ای جذاب از آویز هندوانه ای آویخته شده به زنجیر، گردنبند زیبا و جذاب آووکادو، گردنبند توت فرنگی قرمز زیبا با برگهایش، گردنبند مور خوابیده، آویز ظریف و بانمک توت فرنگی و مدل های دیگر که واقعا به شما یک جلوه ی زیبا و چشمگیر و مد روز می دهد.

این گردنبند های جذاب و شیک به شکل میوه با هر نوع لباسی پست می شوند اما بهترین و عالی ترین جلوه ی خود را با یک تی شرت و شلوار جین دارند. بنابراین اکنون زمان آن است که طاهر خود را با این گردنبند های شیک و رنگارنگ میوه ای فوق العاده و مد روز کنید.

بنابراین به این ایده ها و مدل های گردنبند  شیک دخترانه و رنگارنگ شکل میوه که جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارند و مناسب دختران جوان و نوجوان خوش سلیقه و خوش تیپ که مطابق مد روز می باشند،است، نگاهی داشته باشید.  امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان واقع گردند.

گردنبند دخترانه زیبا به شکل آناناس

گردنبند دخترانه زیبا به شکل آناناس

گردنبند آناناس تخت دخترانه

گردنبند آناناس تخت دخترانه

گردنبند دخترانه شیک با طرح هندوانه زیبا آویخته شده به زنجیر

گردنبند دخترانه شیک با طرح هندوانه زیبا آویخته شده به زنجیر

گردنبند های زیبا دخترانه با طرح میوه

گردنبند های زیبا دخترانه با طرح میوه

گردنبند زیبا دخترانه سبک آووکادو :

گردنبند زیبا دخترانه سبک آووکادو :

ست گردنبند دخترانه توت فرنگی

ست گردنبند دخترانه توت فرنگی

گردنبند با طرح با نمک موز  خواب آلود

گردنبند با طرح با نمک موز  خواب آلود

ایده گردنبند های زیبا دخترانه به شکل آناناس

ایده گردنبند های زیبا دخترانه به شکل آناناس

آویز سبک گیلاس با زنجیر طلا

 آویز سبک گیلاس با زنجیر طلا

نمونه هایی زیبا از گردنبندهای دخترانه طلا و جواهر، گردنبند دخترانه ۲۰۱۷٫ مدل گردنبند دخترانه شکل میوه, مدل گردنبند شکل گیلاس ۲۰۱۷٫ گردنبند میوه ای دخترانه ۲۰۱۷٫   ژورنال مدل گردنبند طلا دخترانه و زنانه ۹۶۶- عکس جدید مدل گردنبند دخترانه و زنانه جواهر شیک با طرح میوه، مدل گردنبند دخترانه زنانه ظریف طلا و نقره ۲۰۱۷ گردنبند دخترانهطلا عکس گردنبند طلا زنانه طرح آناناس،، مدل آویز گردن نقره، گردنبند فانتزی و ساده، مدل های گردنبند دخترانه در سال جدید ۲۰۱۷، مدل گردنبند طلا ،مدل آویز بلند زنانه ،مدل گردن بند زنانه ،مدل گردنبند بلند طلا۹۶ ،گردنبند مدل های پرکار گردن.مدل گردنبند طلا۲۰۱۷,مدل گردنبند جواهر۲۰۱۷,مدل گردنبند دخترانه,مدل گردنبند به شکل هندوانه…

منبع: http://mehrmihan.ir/model-of-necklace-for-girls-with-special-design-in-the-form-of-fruit/

گالری گوشواره های مرواریدی عروس 2017

جدید و شیک ترین مدل های گوشواره مرواریدی طلا عروس ،گوشواره عروس، مدل گوشواره مرواریدی عروس، مدل هایگوشواره عروس۲۰۱۷، مدل جدید گوشواره مرواریدی عروس، مدل های گوشواره عروس ۲۰۱۷،مدل گوشواره عروس مرواریدی، جدیدترین مدل گوشواره عروس ،مدلهای جدید  گوشواره مرواریدی عروس، زیباترین مدل گوشواره عروس مدل گرد،گوشواره عروس، مدل گوشواره عروس جدید,مدلل گوشواره مرواریدی,گوشواره مرواریدی ۲۰۱۷,گوشواره عروس,گوشواره شیک ۲۰۱۷,گوشواره مرواریدی طلا,گوشواره جواهر,گوشواره بدل,مدل جدید گوشواره,طلا و جواهرات,گالری گوشواره,…

گوشواره های مرواریدی طلا:

گوشواره ها بخش مهمی از طلا و جواهر و از لوازم جانبی زینت بخش به طور گسترده توسط خانم ها و دختران در هر رده ی سنی استفاده می گردند. تقاضای گوشواره ها روز به روز در حال افزایش می باشند و برای هر دو تیپ و پوشش رسمی و غیر رسمی مناسب می باشند. گوشواره ها با فلزات و مواد مختلفی تولید و تزئین می گردند. برای ساخت آن از فلزاتی مانند طلا، نقره ، استیل و بسیاری دیگر از فلزات استفاده می شود و در تزئین آن ها سنگ های قیمتی، کریستال ها ، مرواریدها و … به کار می رود. ما در اینجا مجموعه ای منحصر به فرد از گوشواره های مرواریدی طلا را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

 

گوشواره های مرواریدی برای مراسم عروسی:

گوشواره های عمدتا در مراسم و پوشش ای رسمی استفاده می گردند که مراسم عروسی یکی از مهم ترین مراسم می باشد. گوشواره های یکه در زیر نشان داده شده اند می توان توسط خانم هایی که قصد شرکت در مراسم عروسی را دارند استفاده گردند. این گوشواره های زیبا همچنین برای ساقدوشان عروس نیز مناسب می باشند.

 

مجموعه ای منحصر به فرد از گوشواره های مرواریدی عروس:

هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد مراسم عروسی هستیم ، چگونه ممکن است عروس خانم را فراموش کنیم؟ بله درست متوجه شدید.من در مورد گوشواره ی عروس صحبت میکنم. این مجموعه گوشواره ها برای عروس ها نیز مناسب هستند. در غرب معمولا عروس خانم ها استفاده از جواهرات ساده را با لباس عروس سفید خود ترجیح می دهند. بنابراین شما میتوانید یک جفت از گوشواره های مرواریدی را در شب  عروسیتان به گوش خود بیاویزید. مطمعنا شما حس تحسین دوستان و آشنایان خود را بر می انگیزید.

 

گوشواره های کریستال مرواریدی عروس:

با نگاه کردن به تصاویر زیر متوجه می شوید که اکثر این گوشواره ها با مروارید و کریستال تزئین شده اند. استفاده از این دو وسیله تزئینی خیره کننده ( کریستال و مروارید ) با هم، این مجموعه گوشواره های مرواریدی طلا را بسیار چشمگیر، فوق العاده جذاب و شیک گردانیده است.

 

چدیدترین مدل های گوشواره های مرواریدی طلا برای عروس:

 

در زیر  شما میتوانید مدل هایی زیبا از این گوشواره های مرواریدی طلا با طرح قطره آب، سبک گل ،گوشواره های کریستال مرواریدی طلا به شکل گرد و بسیاری از مدل های دیگر را مشاهده کنید. هر گوشواره دارای طرحی جدید و خلاقانه ای می باشد. با نگاه کردن در این مدل ها میتوانید طرح مورد نظر از گوشواره ی خود را برای مراسم عروسی آینده تان سفارش دهید.

 

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی بسیار جذاب برای عروس خانم ها

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی شیک مناسب مراسم عروسی

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی طلا سفید عروس

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره مرواریدی با سبک گل سفید 

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مروارید زیبا و جذاب برای دختران

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی عروس جدید ۲۰۱۷

gold-pearl-earrings-for-brides

مجموعه ای جدید از گوشواره های مرواریدی عروس

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی عروس خاکستری و نقره ای رنگ

gold-pearl-earrings-for-brides

بهترین و شیک ترین مدل گوشواره مرواریدی طلا عروس برای مراسم عروسی

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی شیک و جذاب ۲۰۱۷

gold-pearl-earrings-for-brides

گوشواره های مرواریدی عروس بلند 

 

 

 

 

جدید و شیک ترین مدل های گوشواره عروس ،گوشواره عروس، مدل گوشواره مرواریدی عروس، مدل های گوشواره عروس۲۰۱۷، مدل جدید گوشواره مرواردیدی عروس، مدل های گوشواره عروس ۲۰۱۷،مدل گوشواره عروس مرواریدی، جدیدترین مدل گوشواره عروس ،مدلهای جدید  گوشواره مرواریدی عروس، زیباترین مدل گوشواره عروس مدل گرد،گوشواره عروس، مدل گوشواره عروس جدید,مدل گوشواره مرواردیدی,گوشواره مرواریدی ۲۰۱۷,گوشواره عروس,گوشواره شیک ۲۰۱۷,گوشواره مرواریدی طلا,گوشواره جواهر,گوشواره بدل,مدل جدید گوشواره,طلا و جواهرات,گالری گوشواره,گالری …

 

 

منبع: http://mehrmihan.ir/gold-pearl-earrings-for-brides/

جدید ترین مدل لباس های ست مادر و دختر شیک و زیبا

بسیاری از مادران جوان دوست دارند که برای دختر بچه ی خود لباسی ست با لیاس خود بخرند و یا بدوزند. این لباس های ست به هر دوی آنها یعنی مادر و دختر ظاهری با نمک و چشمگیر قابل ستایش می بخشد و به کودک احساس شدی و غرور می بخشد ،زمانیکه که کودک خود را مانند مادرش می بیند.

انتخاب لباس برای دختران بسیار گسترده است و میتوان به دختران لباس های چیندار، پیراهن های شیک، بلور و شلوار،لباس جین، شلوار بندی و خیلی از مدل های دیگر لباس پوشاند. اگر سبک لباس کوتاه را می پسندید پیراهن های کوتاه و دامن های کوتاه بهترین انتخاب می باشند.

نکته هایی در مورد ست لباس مادر و دختر:

برای شرکت در یک مراسم و یا جشن عروسی دوست دارید لباس مجلسی ست با دخترکوچولوی عزیزتان بپوشید ایده و مدل  را می توانید در این بخش ببینید اما قبل از آن باید چند نکته را در هنگام سفارش لباس رعایت کنید. فعالیت کودکان در  جشن عروسی با شما متفاوت است ، دختربچه ها مدام در سالن عروسی در حال بازی و شیطنت هستند پس انتخاب یک مدل لباس مجلسی دخترانه دنباله دار و یا خیلی تنگ برای او مناسب نخواهد بود . همینطور باید دقت کنید که رنگ و طرح پارچه ی لباس ست مادرو دختر یک رنگ متعادل باشد که محدودیت سنی و.. نداشته باشد. بیشتر طراحان لباس و خیاطان یک لباس مجلسی ست تا حد ممکن اسپرت و راحت را در این موارد پیشنهاد می دهند. در ادامه مدلهایی از لباس های شیک  مجلسی مشاهده می کنید که با در نظر گرفتن این نکات انتخاب شده اند.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

هنگامی که شما در حال خرید برای دخترانتان هستید، مادر را فراموش نکنید.این چکمه های بلند ریش ریشی  در سایز پای مادران هم موجود می باشند. این ست مادر و دختر با پوشیدن بلوز های ست سفید  و بستن دستمال گردنی مشابه و پوشیدن چکمه های بلند ست ظاهری جذاب و زیبا به هر دوی آنها می دهد.

24_coordinating-mother-daughter-dresses-fashion-ideas-2206097

با پوشیدن لباس های ست مادر و دختر، شما و دختر کوچکتان آماده ی گرفتن عکس های زیبا و شرکت در مراسم و جشن ها در ظاهری شیک و زیبا خواهید بود. هیچ چیزی زیباتر از پوشیدن لباس های ست با دخترتان نمی باشد ، آن یک ظاهری با نمک به شما می دهد و نشان دهنده ی عشق زیاد شما به دختر کوچولوی خود می باشد. پیراهن های کوتاه صورتی و سفید ست مادر و دختر جلوه ای خیلی زیبایی دارد.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas89_coordinating-mother-daughter-dresses-fashion206097

 شلوار های تنگ پلنگی ظاهری خیلی خاص و با جلوه ای دارد که به خوبی با تاپ های مشکی ست می گردند. از بهترین ویژگی های این شلوار های تنگ نرم بودن و راحت بودن این شلوارهاست و با پوشیدن این شلوارها به راحتی میتوان به فعالیت روزانه خود پرداخت.

97_coordinating-mother-daughter-dresses206097

پیراهن های کوتاه و آبی نیز گزینه ی خوبی برای ست مادر و دختر می باشند و ظاهری شیک به هردوی آنها میدهد. دختر شما می تواند آن را به عنوان یک لباس مستقل نیز  بپوشد. استفاده از کمربند دور لباس نیز باعث تکمیل تر شدن این ست گردیده است.

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideasmother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

26_coordinating-mother-daughter-wedding-dress-3206097

ست دامن های توتوی سفید تزئین شده با تور سفید ظاهری شیک و با نمک به مادر و دختر می دهد. مادر و دختر میتوانند از این ست برای جشن ها،عروسی ها و سایر مهمانی ها استفاده کنند.

97_mini-version-of-your-dress206097

این پیراهن های کوتاه نارنجی رنگ با تکه هایی با طرح گل در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشند.

14_mother-daughter-matching-outfits-ideas206097

مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

لباس مجلسی پیراهن و کت سارافون

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی حریر و گیپور

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

مدل پیراهن دانتل

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی خوش لباس

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

مدل لباس مجلسی دخترانه

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

 لباس مجلسی حریر و گیپور

mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas

عکس مادر و دختر با لباس مجلسی ست ۲۰۱۷ ، ست اسپرت مادر و دختر،ایده های ست مجلسی مادر با کودک خود۲۰۱۷،ست مادر مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه و دختر،- لباس مجلسی پیراهن و کت سارافون ۲۰۱۷۷- لباس مجلسی حریر و گیپور،لباس بچگانه۲۰۱۷،شیک ترین ست های مادر با دختر کوچولوی خود،عکس هایی از مادر و دختر با لباس ست، گالری لباس ست مادر و کودک ۲۰۱۷…

 

 

 

منبع:http://mehrmihan.ir/mother-and-daughter-dresses-matching-outfit-ideas/

گالری شیک ترین پیراهن های دخترانه کوتاه سفید برند دولچه اند گابانا

طرح هایی زیبا از پیراهن های کوتاه شیک سفید بچگانه  برند دولچه اند گابانا

در این پست ما قصد داریم که پیراهن های کوتاه شیک دخترانه تابستانی بسیار زیبا و جذاب را که دارای طرح های فوق العاده زیبا که مناسب دختر بچه ها می باشند را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

این پیراهن های تابستانی زیبا در ظاهر شیک خود فوق العاده می باشند و  طول آنها تا روی زانو می باشد. این پیراهن ها در عین سادگی بسیار جذاب و چشمگیر می باشند.


 دولچه اند گابانا 

دولچه اند گابانا یکی از برترین های لباس در دنیا است و تمام مردم برای این برند احترام قائل هستند.برای شما کلکسیون لباس های این برند را به نمایش گذاشته ایم.


دومنیکو دولچه و استفانو گابانا با طراحی کلکسیون جدیدی برای امسال با الهام از داستان های پریان و پرنسس ها، رویاهای هر دختر و خانمی را تحقق بخشیده اند.


فشن شوی این کلکسیون که ملهم از پرنسس ها و دنیای فانتزی آنها، چه جدید و چه قدیمی، بود، شعاری با عنوان «فانتزی افسانه ای» داشت که در قالبی معاصر پیاده شده بود.


پرنسس امروزی در قلعه خود منتظر شاهزاده ای با اسب سفید نمی نشیند تا برای نجاتش سر برسد، بلکه وارد دنیای بیرونی می شود و خودش به دنبال شاهزاده اش می گردد.


بنابراین پیراهن های ملهم از قصه های افسانه ای روی سکوی فشن خودی نشان می دهند و دو تکه های ملهم از لباس شاهزاده ها جداگانه خودنمایی می کند.


کفش های کریستالی در تضاد با بوت های غیرخانمانه قرار می گیرند و کیف دستی های کوچک زنانه با کیف های بزرگ شبه چمدان جا عوض می کنند. تکه دوزی های روی لباس ها موتیف های گوناگونی دارند و اکسسوارها هر کدام قصه ای برای گفتن دارند.


دولچه اند گابانا، ( Dolce & Gabbana) شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. در سال ۲۰۰۵ حجم معادلات شرکت دولچه اند گابانا، بالغ بر ۵۹۷ میلیون یورو بوده است.

شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از :
دولچه & گابانا Dolce & Gabbana
دی اند جی D&G


 

پیراهن های تابستانی دولچه اند گابانا با ظاهر های فوق العاده زیبا

شاهزاده خانم زیبای شما می تواند ظرافت و جذابیت خود را با این پیراهن های رویایی افزایش دهند. با طرح های زیبای این پیراهن ها کودکان شما میتوانند به ظاهری مانند عروسک های باربی دست یابند.


برای نمایش زیبایی و جذابیت واقعی این پبراهن های دخترانه شیک و زیبا دولچه اند گابانا در اینجا ما یک گالری فوق العاده از طرح های عالی و چشمگیر پیراهن های کوتاه شیک سفید این برند فراهم کرده ایم و برای شما به اشتراک گذاشته ایم. به این گالری که در زیر فراهم کرده ایمنگاهی بیاندازید و یک مدل پیراهن کوتاه بچگانه زیبا از این برند معروف برای کوچولوی زیبای خود انتخاب کنید.


گالری شیک ترین مدل های پیراهن کوتاه دخترانه برند دولچه و گابانا


superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

زیباترین مدل لباس بچگانه از برند دولچه اند گابانا


superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

مدل لباس دخترانه مجلسی بچه گانه از برند دولچه و گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks


کلکسیون تابستانه دخترانه «دولچه گابانا»

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks


پیراهن های کوتاه بچگانه دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

پیراهن های سفید کوتاه دخترانه دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

مدل شیک و زیبای پیراهن های بچگانه سفید دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

گالری شیک ترین مدل لباس بچگانه برند دولچه اند گابانا با رنگ سفید

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

لباس بچه گانه برند دولچه گابانا

مدل لباس بچگانه مارک، پیراهن کوتاه شیک دخترانه 2017، پیراهن دخترانه سفید برند دولچه اند گابانا2017، برند دولچه اند گابانا، شیک ترین پیراهن های بچگانه سفید مارک، گالری پیراهن های دخترانه دولچه اند گوبانا بچگانه،مدل لباس تابستانه سفید دخترانه برند دولچه گابانا, جدیدترین لباس های تابستانه دخترانه سفید، مد لباس بهاری دخترانه برند دولچه و گابانا, لباس دخترونه 2017، مدل لباس های دخترانه دولچه و گابانا بهار 2017، مدل لباس بچگانه,مدل لباس بچه گانه 2017,مدل لباس بچه گانه جدید...

منبع: http://mehrmihan.ir/superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks/