گالری شیک ترین پیراهن های دخترانه کوتاه سفید برند دولچه اند گابانا

طرح هایی زیبا از پیراهن های کوتاه شیک سفید بچگانه  برند دولچه اند گابانا

در این پست ما قصد داریم که پیراهن های کوتاه شیک دخترانه تابستانی بسیار زیبا و جذاب را که دارای طرح های فوق العاده زیبا که مناسب دختر بچه ها می باشند را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

این پیراهن های تابستانی زیبا در ظاهر شیک خود فوق العاده می باشند و  طول آنها تا روی زانو می باشد. این پیراهن ها در عین سادگی بسیار جذاب و چشمگیر می باشند.


 دولچه اند گابانا 

دولچه اند گابانا یکی از برترین های لباس در دنیا است و تمام مردم برای این برند احترام قائل هستند.برای شما کلکسیون لباس های این برند را به نمایش گذاشته ایم.


دومنیکو دولچه و استفانو گابانا با طراحی کلکسیون جدیدی برای امسال با الهام از داستان های پریان و پرنسس ها، رویاهای هر دختر و خانمی را تحقق بخشیده اند.


فشن شوی این کلکسیون که ملهم از پرنسس ها و دنیای فانتزی آنها، چه جدید و چه قدیمی، بود، شعاری با عنوان «فانتزی افسانه ای» داشت که در قالبی معاصر پیاده شده بود.


پرنسس امروزی در قلعه خود منتظر شاهزاده ای با اسب سفید نمی نشیند تا برای نجاتش سر برسد، بلکه وارد دنیای بیرونی می شود و خودش به دنبال شاهزاده اش می گردد.


بنابراین پیراهن های ملهم از قصه های افسانه ای روی سکوی فشن خودی نشان می دهند و دو تکه های ملهم از لباس شاهزاده ها جداگانه خودنمایی می کند.


کفش های کریستالی در تضاد با بوت های غیرخانمانه قرار می گیرند و کیف دستی های کوچک زنانه با کیف های بزرگ شبه چمدان جا عوض می کنند. تکه دوزی های روی لباس ها موتیف های گوناگونی دارند و اکسسوارها هر کدام قصه ای برای گفتن دارند.


دولچه اند گابانا، ( Dolce & Gabbana) شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد. در سال ۲۰۰۵ حجم معادلات شرکت دولچه اند گابانا، بالغ بر ۵۹۷ میلیون یورو بوده است.

شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از :
دولچه & گابانا Dolce & Gabbana
دی اند جی D&G


 

پیراهن های تابستانی دولچه اند گابانا با ظاهر های فوق العاده زیبا

شاهزاده خانم زیبای شما می تواند ظرافت و جذابیت خود را با این پیراهن های رویایی افزایش دهند. با طرح های زیبای این پیراهن ها کودکان شما میتوانند به ظاهری مانند عروسک های باربی دست یابند.


برای نمایش زیبایی و جذابیت واقعی این پبراهن های دخترانه شیک و زیبا دولچه اند گابانا در اینجا ما یک گالری فوق العاده از طرح های عالی و چشمگیر پیراهن های کوتاه شیک سفید این برند فراهم کرده ایم و برای شما به اشتراک گذاشته ایم. به این گالری که در زیر فراهم کرده ایمنگاهی بیاندازید و یک مدل پیراهن کوتاه بچگانه زیبا از این برند معروف برای کوچولوی زیبای خود انتخاب کنید.


گالری شیک ترین مدل های پیراهن کوتاه دخترانه برند دولچه و گابانا


superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

زیباترین مدل لباس بچگانه از برند دولچه اند گابانا


superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

مدل لباس دخترانه مجلسی بچه گانه از برند دولچه و گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks


کلکسیون تابستانه دخترانه «دولچه گابانا»

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks


پیراهن های کوتاه بچگانه دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

پیراهن های سفید کوتاه دخترانه دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

مدل شیک و زیبای پیراهن های بچگانه سفید دولچه اند گابانا

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

گالری شیک ترین مدل لباس بچگانه برند دولچه اند گابانا با رنگ سفید

superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks

لباس بچه گانه برند دولچه گابانا

مدل لباس بچگانه مارک، پیراهن کوتاه شیک دخترانه 2017، پیراهن دخترانه سفید برند دولچه اند گابانا2017، برند دولچه اند گابانا، شیک ترین پیراهن های بچگانه سفید مارک، گالری پیراهن های دخترانه دولچه اند گوبانا بچگانه،مدل لباس تابستانه سفید دخترانه برند دولچه گابانا, جدیدترین لباس های تابستانه دخترانه سفید، مد لباس بهاری دخترانه برند دولچه و گابانا, لباس دخترونه 2017، مدل لباس های دخترانه دولچه و گابانا بهار 2017، مدل لباس بچگانه,مدل لباس بچه گانه 2017,مدل لباس بچه گانه جدید...

منبع: http://mehrmihan.ir/superb-dolce-and-gabbana-white-girls-summer-frocks/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.