گالری کیف های دستی زرق و برق دار و شیک برای عروس خانم ها

سبک جدید کیف دستی عروس ۲۰۱۷

کیف های دستی همیشه برای حمل چیزهای ضروری مانند تلفن همراه،کارت های اعتباری و …مد بوده اند. یعد از انتخاب لباس عروس،کفش،جواهرات و.. یک عروس لازم است که به دنبال یک کیف دستی شیک و زیبا که زیبایی عروس را افزایش می دهد باشد.

 

.

%postname%

 

این کیف دستی مشکی از جنس مخمل می باشد که سنجاق سینه طاووس که مانند طاووس واقعی، دارای دم تزئین شده با  سنگ هایی در رنگ های مختلف میباشد، این کیف را منحصر به فرد کرده است.  این کیف دارای حاشیه های گرد می باشد.

 

%postname%

این کیف طلایی یک سبک متفاوت دارد. این کیف پر از سنگ های طلایی است و فلزی می باشد. یک سگک توپی بالای این کیف  تعبیه شده است و یک زنجیر کوتاه طلایی نیر دارد. مروارید های کار شده در این کیف زیبایی خاصی به این کیف بخشیده است.

 

 

%postname%%postname%%postname%

 

این کیف دستی طلایی  برای کسانی که به چیز های پر زرق و برق علاقه دارند، طراحی شده است و در شب عروسی شما به شما یک جلوه زرق و برق دار میبخشد.

 

%postname%

 

این کیف دستی قرمز از جنس مخمل می باشد که با یک سنجاق سینه زیبا به شکل طاووس تزئین شده است. این طاووس پر از سنگ های سفید است که به رنگ قرمز کیف جلوه ی بیشتری می دهد. این کیف زیبایی شما را در عروسیتان دو چندان میکند.

 

 

%postname%

 

 

این کیف خرمای مایل به قرمز طرح ساده ای دارد برای کسانی که سبک ساده را میپسندند. یک گوشه ی آن با سنگ های سفید تزئین شده است.

 

 

 

%postname%

 

این کیف طرح قلب بسیار ظاهر جذابی دارد. این مدل یک کیف دستی بسیار چشم گیر و محصور کننده می باشد. این کیف در تمام نواحی آن با مروارید های شیری تزئین شده است. زمانی که شما این کیف را در دست دارید هر نگاهی را به سوی خود جلب میکنید.

 

 

%postname%

 

آبی یک رنگ فوق العاده زیبایی می باشد که میتواند با یک لباس به رنگ آبی ست شود. این کیف حاشیه طلایی دارد و دارای یک سنجاق سینه بزرگ در مرکر کیف می باشد که برای باز و بسته کردن کیف تعبیه شده است. این کیف به شما یک جلوه ی خیره کننده می دهد.

 

 

 

%postname%

این کیف دستی مشکی زیبا از مخمل ساخته شده است. این کیف  پر از سنگ، مروارید، زنجیر و چیزهای دیگر است و یک سنگ بزرگ سیاه  در بالای آن قرار داده شده است. شما میتوانید رژلب،آینه و پول های خود را داخل آن بگذارید. حاشیه های اطراف این کیف فلزی می باشد. این کیف با سنگ ها و مروارید های سفید تزئین شده است. این کیف ویژه عروس خانم ها طراحی شده است. یک عروس با در دست داشتن این کیف منحصر به فرد ظاهر فوق العاده جذابی پیدا خواهد کرد.

 

%postname%%postname%

کیف دستی کوچک و کیف دستی کوچک مجلسی زنانه و جدیدترین مدل کیف دستی کوچک،عکس های انواع مدل کیف زنانه و دخترانه دستی و مجلسی ۹۶ – ۲۰۱۷،انواع مدل کیف دستی زنانه و دخترانه مارک دار و شیک ۹۶ – ۲۰۱۷،….

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.