ترفندهای آرایشی که شما را جوان تر نشان می دهند.

ما می دانیم شما چیزی برای پنهان کردن ندارید،بنابراین اگر شما به دنبال  راهنمایی برای ماندن در هر مرحله زندگی که هستید، در ادامه ی این پست با ما همراه باشید.

ما در اینجا ۷ ترفند آرایشی را قرار داده ایم که شما با کمک گرفتن از آنها جوانتر به نظر می آیید.

7-makeup-tricks-that-you-look-younger

  1. پرپشت کردن ابروها

از تیغ زدن دم ابر و نازک کردن ابرو که باعث میشود چشم ها افتاده و خسته نشان دهند خودداری کنید.برخی ;کانسلرها و  پودرهای ابرو  می توانند باعث پرپشت شدن ابروهای شما شوند.

۲٫ استفاده از پودر های صورت

با توجه به چیک و چروک های صورت قطعا یک پنکک جزئی باعث تمیزشدن و صاف شدن صورت میگردد.با استفاده ی پنکک زیاد شما میتوانید چیزهایی که سعی در پنهان کردن آنها را دارید مخفی کنید.اما برای داشتن پوستی سالم تر و شاداب تر  به جای آن از یک مایع سبک مانند Giorgio Armani Luminous Silk Foundation استفاده کنید.

7-makeup-tricks-that-you-look-younger

۳٫ گوشه های داخلی چشم خود را برجسته کنید.

برجسته کردن یک ابزار عالی برای کاهش توجه به خطوط ریز مزاحم اطراف چشم است.فقط مطمئن شوید که  به گوشه داخلی چشم خود اعمال می شود و و استخوان پیشانی شما توجه را از گوشه بیرونی چشم کاهش میدهد …

۴٫ استفاده از مقدار مناسب ازکانسیلر

یک مقدار کم از کانسیلر می تواند معجزه کند،اما اگر در مصرف آن زیاده روی کنید نتیجه ی منفی آن این است که توجه ها را جلب میکند به این که شما سعی در پنهان کردن چیک و چروک و لکه های صورت خود دارید.  بنابراین،  نورکافی داشته باشید و به خوبی ترکیب کنید، به ویژه در اطراف چشم.

7-makeup-tricks-that-you-look-younger

۵٫ از براق کننده های لب استفاده کنید

به دور از یک یادگار ساده از سالهای نوجوانی خود،استفاده از براق کننده های لب صورتی میتوانند باعث حجیم شدن لب های شما شود و میتواند زیبایی شما را تکمیل کند.

۶٫از پوست گردن خود مراقبت کنید

پوست اطراف گردن خیلی حساس است و بیشتر از همه نشان دهنده ی گذر زمان و افزایش سن شما میباشد.لمس یک پایه  می تواند  به پوشش دادن هر نوع  تغییر رنگ پوست و  لکه های سیاه کمک کند.

۷٫  استفاده از رژگونه را فراموش نکنید 

دفعه بعد به طور جدی از یک رژگونه استفاده کنید. از یک رژگونه زاویه دار برای به سمت بالابردن رنگ آن استفاده کنید.وقتی رژگونه را بیش از حد به سمت پایین بزنید نه تنها باعث نشان دادن اثر افتادگی در صورت میشود بلکه صورت را کشیده تر و باریک تر نشان میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.