مدل های زیبا و جذاب گلدان های دکوری چراغ دار

زیباترین گلدان های دکوری چراغ دار برای دکوراسیون فضای باز

گلدان نام ظرفی است که معمولاً در آن گل و یا گیاه قرار می‌دهند. ظرفی که گلها را دسته بسته در آن نهند. ظرف سفالین یا چینی و جز آن که در آن گلهای زمینی یا معطر کارند یا گلهای زینتی و یا معطر از شاخ بریده نهند.

بعضی از گلدانها کاربرد تزئینی دارند و بر روی آنها طرحها و نقشهای زیبایی کشیده شده است. گلدانها بیشتر از شیشه، پلاستیک و سرامیک ساخته می‌شوند. گلدان برای جاهای مختلفی همچون، لبهٔ پنجره، آویزان، باغ، محل کار، راهرو و.. ساخته می‌شود. گلدان  محل زندگی (رویش) گل یا گیاه می‌باشد بعصی از گلدانها جهت زیبایی و دکوراسیون چیده و داخل آن نیز با گیاهان زینتی کاشته می‌شود گلدان‌هایی هستند که جهت محافظت کاشته می‌شوند و در محل‌هایی کار گداشته می‌شوند که مانع ورود، دید، و حتی ترافیک شود. بعصی نیز جهت پرچین و یا ایمنی در لبه پله‌ها و بلندی‌ها قرار می‌دهند. گلدان ها سبک ها و طرح های مختلفی دارند که از جمله این گلدان ها میتوان به گلدان های دکوری چراغ دار اشاره کرد. در ادامه ی این بخش به بحث در مورد این گلدان های زیبا و جذاب می پردازیم.

گلدان های دکوری چراغ دار:

این گلدانها با طراحی ساده و مدرن برای استفاده در ورودی ساختمانها، لابی، حیاط، ویلا و باغ، هتلها، رستورانها، بیمارستانها، اماکن اداری و تجاری و … بسیار مناسب است.مدل چراغ دار به رنگ های مختلف بوده که بوسیله یک لامپ کم مصرف از پایین روشن میشود و از آن میتوان علاوه بر نگهداشت گیاه، به عنوان یک چراغ تزئینی جهت دکوراسیون فضای داخلی منزل و یا فضای سبز استفاده کرد. مدل ساده این گلدان در رنگهای متنوع سفید، مشکی، طوسی، صورتی و گیلاسی تولید میشود.

سیستم تخلیه آب گلدان در مدل چراغ دار بوسیله یک شلنگ، آب را از محفظه نگهداشت گیاه به بیرون انتقال میدهد تا از پاشش آب بر روی چراغ جلوگیری کند. جهت دسترسی آسان به چراغ، یک درپوش در انتهای گلدان تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این گلدان هامی توان به وزن سبک، مقاومت در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام و دوام بالا در برابر ضربه و شکستگی، عمق مناسب محفظه نگهداشت گیاه، زیبایی و طراحی مدرن و … اشاره نمود.

گلدان های نوریLED علاوه براینکه بستری مناسب برای کاشت انواع گونه های گیاهی و درخچه ای می باشدخود نیز دارای ظاهری زیبا و منحصر به مفرد را دارا می باشد گلدان های نوری مجهز به لامپ های بی خطر SMD/LED کم مصرف بوده و دارای ریموت کنترل بوده و به شما اجازه میدهد تا در هر موقعیتی و در هر مکانی نور محیط گلدان خود را به هر رنگ دلخواه تعویض کنید.

گلدان های نوری  از جنس پلی اتلین صدفی،مروارید وسنگهای شب نما تولید شده و بسیار مقاوم دربرابر گرما ، سرما و ضربه بوده

گلدان های نوری با طراحی منحصر به فرد جهت زیبا سازی و دکوراسیون داخل منزل،لابی،حیاط،ویلا،باغ،وگلخانه و محیط های  شهری و پارکی قابل استفاده و اجراء می باشد

 

این گلدان های دکوری  چراغ دار به محیط اطراف مخصوصا در هنگام شب زیبایی خیره کننده ای می بخشند. در این بخش ما انواع مدل و طرحهای زیبا از این گلدان ها را که بسیار منحصر به فرد بوده و دارای زیبایی و جذابیت خاصی درسبک های مختلف هستند و برای تزئین و دکوراسیون اتاق و یا آشپزخانه ی شما استفاده می شوند را به اشتراک گذاشته ایم. از این مدل ها دیدن فرمایید و لذت ببرید.

 

گلدان های دکوری چراغ دار زیبا 

گلدان های دکوری چراغ دار زیبا

این گلدان های چراغ دار که به تازگی طراحی شده اند با طرح خیره کننده و ظاهر زیبای خود همه ی دنیا را حیرت زده کرده اند. این گلدان ها با چراغ های چند رنگ خود به محیط  اطراف خود روشنایی و جلوه ای زببا می دهد.  آن ها زیبایی چشمگیری به حیاط یا ایوان شما در هنگام شب می دهند که  با ویژگی های حیرت انگیز خود تماشاگران را شگفت زده می کند.

 

گلدان های دکوری زیبا:

گلدان های دکوری زیبا چراغ دار

 

این گلدان زیبا مطمعنا با ظاهر جادویی خود شما را هیپنوتیزم خواهد کرد.این گلدان ها را به بالکن خود ببرید و با این گلدان های زیبا بالکن خود را در زمان شب آرامش بخش و رویایی کنید.

 

گلدان های دکوری چراغ دار گل های کاکتوس

گلدان های دکوری چراغ دار گل های کاکتوس

گل های کاکتوس با ظرافت و زیبایی خاص خود ویژگی های مختلفی را برای زینت بخشیدن و تزئین حمام، آشپزخانه، ایوان و باغ شما فراهم می کنند. این گلدان های کوچک تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی محیط با ظاهر خاص و دوست داشتنی خود و چراغ های LED خود دارند.

 

 

گلدان های نوری بنفش-گلدان های چراغ دار به رنگ بنفش

 

گلدان های نوری بنفش-گلدان های چراغ دار به رنگ بنفش 

 

گلدان های دکوری چراغ دار زرد

گلدان های دکوری چراغ دار زرد

گلدان های چراغ دار سفید

گلدان های چراغ دار سفید 

گلدان های چراغ دار در رنگ ها و سایز های مختلف

گلدان های چراغ دار در رنگ ها و سایز های مختلف 

گلدان های دکوری نوری مدرن و شیک

گلدان های دکوری نوری مدرن و شیک

 

گلدان های نورافکن به رنگ قرمز

گلدان های نورافکن به رنگ قرمز

گلدان دکوری چراغ دار بسیار شیک با طراحی خاص

 

گلدان دکوری چراغ دار بسیار شیک با طراحی خاص

 

گلدان های دکوری چراغ دار زیبا و جدید 2017

گلدان های دکوری چراغ دار زیبا و جدید ۲۰۱۷

 

گلدان های چراغ دار برای دکوراسیون فضای باز

گلدان های چراغ دار برای دکوراسیون فضای باز

 

گالری شیک ترین مدل های گلدان های دکوری چراغ دار

 

گالری شیک ترین مدل های گلدان های دکوری چراغ دار

 

 

 

گلدان های دکوری شیک و زیبا چراغ دار با رنگ آبی

گلدان های دکوری شیک و زیبا چراغ دار با رنگ آبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.