گالری شیک ترین کیف پول های زنانه مارک ایو سن لورن

 گالری شیک ترین و زیباترین کیف دستی و کیف پول های برند  ایو سن لورن

در این بخش مدل هایی از شیک ترین کیف های دستی و کیف پول های برند ایو سن لورن را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

سن لورن پاریس که بیشتر به خاطر ایو سن لورن شناخته می شود ( Yves Saint Laurent ( در زبان فرانسوی آخرین حرف تلفظ نمی شود )) یک برند فوق لاکچری فرانسوی است که از سال ۱۹۶۱ به طراحی ایو سن لورن و پارتنر او پیر برگ شروع به معرفی محصولات خود به دنیای مد کرده است. این برند فرمال و رسمی برای مجموعه کیف های زنانه امسال خود زیرمجموعه های مختلفی را ارئه کرده است که از این زیرمجموعه ها می تون به سری محبوب Monogram و  Sac De Jour اشاره کرد. سن لورن در این مجموعه ها از طرح های ساده ( پترن ) بر روی چرم و همچنین تکنیک چاپ استفاده کرده است ، نوع برش و طراحی کلی آن نیز مستطیل شکل و ساده با ابعاد و طول بند های متفاوت است. در ادامه چند مدل محبوب و البته جدید کیف های دستی  و کیف پول های سن لورن را به شما معرفی می کنیم…

گالری کیف پول های زیبا

در اینجا ما برای شما بهتربن و زیباترین کیف پول های این خانه ی مد به نمایش گذاشته ایم. مجموعه ای منحصر به فرد که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند. این کیف های عالی به شدت توسط افراد با سلیقه مخصوصا خانم هایی که ممکن است به طور کل از کیف های سنگین استفاده نکنند یا از حمل کیف روی شانه هایشان احساس ناراحتی داشته باشند، مورد پسند واقع می گردد.

در اینجا ما بهترین و شیک ترین طرح های کیف پول هایی که موجب افزایش جذابیت و چشمگیری ظاهر هر شخص می گردد به اشتراک گذاشته ایم. امیدواریم مورد پسند واقع گردند.

 کیف های دستی و کیف پول های برند ایو سن لورن

 کیف های دستی و کیف پول های برند ایو سن لورن کیف های دستی و کیف پول های برند ایو سن لورن کیف های دستی و کیف پول های برند ایو سن لورن

تاریخچه ایو هنری دونا متیو سن لورن

ایو هِنری دونا مَتیو سَن لورن(Yves Henri Donat Mathieu-Saint-Laurent)  تولد: ۱ آگوست ۱۹۳۶- وفات: ۱ جوئن۲۰۰۸)، که بیشتر با نام ایو سن لورن شناخته شده است، از جمله بزرگ ترین و پرآوازه ترین طراحان در دنیای مد می باشد. در سال ۱۹۸۵ کارولین رونالدز میلبنک(Caroline Rennolds Milbank)، تاریخ دان عرصه ی مد دراین باره نوشت: “ایو سن لورن تأثیرگذارترین طراح مد در بیست و پنج سال گذشته بوده است که در واقع به خاطر نجات دنیای طراحی مد زنانه از درون مایه های دهه ی ۶۰ و نیز به خاطر تبدیل لیبل پوشاک حاضری به برندی قابل اطمینان و به نام شایسته ی تقدیر و ستایش است.

ایو سن لورن علاوه بر این به خاطر معرفی نوعی کت و شلوار رسمی زنانه به عرصه ی پوشاک تحسین می شود. او به اولین طراحی تبدیل شد که در نمایش های مد خود از مدل های بومی و محلی استفاده کرد و در این وادی دیگر فرهنگ های غیراروپائی را نیز مورد توجه قرار می داد.

یک مجموعه ی سه گانه از شرح حال ایو سن لورن تهیه شده و در دسترس است که اسامی آن ها به این ترتیب می باشد: “ایو سن لورن و خیابان پنجم مارسو پاریس ۷۵۱۱۶ ۵Avenue Marceau 75116 Paris هر دو محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی دیوید تبول(David Teboul)   و L’Amour محصول ۲۰۰۹ به کارگردانی Pierre Thoretton از سومین اثر در این مجموعه ی سه گانه می باشد.

دوران اولیه زندگی و تحصیلات

ایو سن لورن در شهر اوران ِ(Oran) الجزایر به دنیا آمد، سپس در الجزایر فرانسه (به مناطقی از الجزایر گفته می شود که توسط دولت فرانسه غصب شده بود) زندگی اش را ادامه داد. ایو سن لورن پس از پایان دوره ی متوسطه در جستجوی شغلی در عرصه ی مد به پاریس رفت و در سن ۱۷ سالگی به عنوان دستیار طراح پوشاک مد بانوان در کمپانی کریستین دیور(Christian Dior)  استخدام شد.

پس از فوت دیور صاحب و مدیر کل این کمپانی او به عنوان ریاست این نهاد برگزیده شد. گفتنی است که ایو سن لورن در سال ۱۹۶۰ خانه ی مد اختصاصی خود را افتتاح کرد و طولی نپائید که در ردیف بهترین و تاثیرگذاربرین طراحان دنیا قرار گرفتایو سن لورن یا به اختصارYSL یک خانه ی مد تولیدات لوکس است که ایو سن لورن و شریکش، پیر برگ(Pierre Bergé)، از بنیانگذاران این مجموعه هستند. در حال حاضر استفانو پیلاتی(Stefano Pilati)  طراح ارشد این مجموعه است. لازم به ذکر است که ایو سن لورن، موسس این کمپانی، در سال ۲۰۰۸ فوت کرد.

تاریخچه

کمپانی ایو سن لورن به دست سن لورن و شریکش در سال ۱۹۶۲ تاسیس شد و لوگوهای کنونی این برند در سال ۱۹۶۳ توسط ای.ام. کاساندر (A.M. Cassandre) طراحی شده است. طراحی های نظیر مدل بیت نیکbeatnik ( نوعی مدل لباس در دهه ی ۶۰ و ۷۰۰ که طرفداران آن در واقع از این طریق مخالفت یا اعتراض خود را نسبت به ارزش های جامعه نشان می دادند)، کت های سفری زنانه و مردانه، شلوارهای تنگ و در نهایت چکمه های ساق بلند (تا روی ران) از جمله مدل هایی این کمپانی بودند که طی دهه های ۶۰ تا ۷۰ محبوبیت بالایی در دنیای مد پیدا کردند. در این میان طراحی نوعی کت وشلوار رسمی زنانه با نام Le smoking در سال ۱۹۶۶ بیش از دیگر طرح ها به چشم می خورد.

از دیگر مجموعه های به یادماندنی او می توان به Pop Art، Ballet Russes، Picasso و Chinese اشاره کرد. سن لورن همچنین طی دهه های ۱۹۲۰، ۳۰ و ۴۰ ایده ی استفاده از طرح های سِلُوِت (silhouettes) را در در صنعت پوشاک به وجود آورد و آن ها را به عنوان یکی از مدل های متداوال جا انداخت. او به اولین کسی تبدیل شد که در سال ۱۹۶۶ کوشید تا پوشاک حاضری را بیشتر در میان جامعه رواج دهد و در نتیجه ی این تلاش بود که دروازه های دنیای مد با شدت و سرعت بیشتری به روی مردم گشوده شد.

سن لورن برای تحقق بخشیدن به این امر از بوتیک هایی نظیر Riva Gauche و دیگر بوتیک هایی با اسامی مشابه استفاده کرد. همچنین شایان ذکر است که سن لورن اولین طراحی بود که در نمایش های مد خود از مدل های سیاه پوست استفاده می کرد.

اسامی مهمترین اسوه ها و الگوهای سن لورن به این ترتیب می باشند (اشخاص درج شده در این لیست از جمله خانوم های مطرح، در عرصه های مختلف هنر می باشند):

  • کاترین دونُو : (Catherine Deneuve) او بازیگر اوسطوره ای سینما است.
  • تلیا پول –گتی(Talitha Pol-Getty)  او در سال ۱۹۷۱ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر فوت کرد.
  • بتی کاترو (Beatty Catroux) – مادرش اهل برزیل و پدرش یک سیاست مدار آمریکائی بود. همسر بتی یک طراح دکراسیون فرانسوی بود.
  • لولو دو لا فَلِز(Loulou de La Falaise) –  پدر او یک نویسنده و مترجم فرانسوی از طبقه ی اشرافی مارکی ها(marquis)بود، مادرش نیز از تبار آنگلو – ایرلندی(Anglo-Irish) و یک مدل فشن بود.
  • میلیونر معروف شهر لندن داین بولتینگ – کرسرلی وندلی– Diane Boulting-Casserley Vandelli در طول مدت دهه ی ۷۰ و اوایل دهه ی ۸۰ نماینده و پشتیبان این کمپانی بود و در نتیجه به مشهور شدن هرچه بیشتر آن کمک بسیاری کرد.

سبک

ده ها سال ها پیش از جورجو آرمانی (Giorgio Armani) این ایو سن لورن بود که انواعی از پوشاک مردانه را به سبک زنانه طراحی و با مدل هایی نظیر کت و شلوار اسپرت زنانه، کت شلوار رسمی زنانه و کت معمولی و کت چرمی زنانه آن ها را مختص بانوان آراسته و مهیا نمودژان نول(Jean Nouvel) معمار بزرگ فرانسوی تنها مجموعه ی محدودی از بطری های مخصوص طراحی خود را برای مجموعهL’Homme و مجموعه ی عطر و اتکلون Yves saint Laurent طراحی وآماده نمود. این کمپانی علاوه بر این یک خط تولید لوازم آرایشی در اختیار دارد. وجه ی جنسیتی القا شده توسط تام فورد از حال و هوای فرانسوی تری برخوردار است

در سال ۱۹۹۳ خانه ی مد سن لورن به شرکت دارو سازی سانوفی(Sanofi)  به قیمت تقریبی ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار فروخته شد. آلبر الباز(Alber Elbaz) در طول فصل های ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹ ۳ مجموعه ی این کمپانی را طراحی کرد. آلبر هم اکنون در لانوین(Lanvin)فعالیت می کند. در سال ۱۹۹۷ پیر برجی، اِدی سیلمَن (Hedi slimane) را به عنوان مدیر هنری منصوب کرد و آن ها مجموعه یYSL Rive Gauch Homme را مجدداً روانه ی بازار کردند. دو سال بعد اِدی سیلمن تصمیم به ترک کمپانی سن لورن گرفت. در سال ۱۹۹۹ گوچی (Gucci) این کمپانی را خریداری کرد و از تام فورد(Tom Ford)  به عنوان طراح بخش پوشاک حاضری استفاده کرد، خود سن لورن نیز وظیفه ی طراحی مجموعه ی پوشاک مد زنانه را بر عهده گرفت.

پس از سال ها مریضی، مصرف مواد مخدر، میخوارگی، افسردگی و انتقادهای صورت گرفته نسبت بهYSL ، سن لورن سرانجام درسال ۲۰۰۲ بخش طراحی پوشاک مد زنانه ی خود را تعطیل کرد. در حال حاضر خانه ی مد سن لورن وجود خارجی ندارد اما برند آن هنوز از طریق کمپانی اصلی، گوچی، فعالیت می کند. گفتنی است خط تولید البسه ی حاضری این برند هنوز هم فعال است. در سال ۲۰۰۴ پس از رفتن تام فورد استفانو پیلاتی (Stefano Pilati) اداره این بخش را بر عهده گرفت. کاملا ً واضح و مبرهن است که سبک پیلاتی در مقایسه باوجه ی جنسیتی القا شده توسط تام فورد از حال و هوای فرانسوی تری برخوردار است

سری جدی کیف ای سن لورن

سری جدید کیف پول های برند ایو سن لورن

سری جدید کیف پول های برند ایو سن لورن

سری جدید کیف پول های برند ایو سن لورن

سری جدید کیف پول های برند ایو سن لورن

سری جدید کیف پول های برند ایو سن لورن

رندهای-برتر-کیفزنانه-در-سال–۲۰۱۷، عکس های مدل کیف پول زنانه و دخترانه شیک و جدید ۲۰۱۷، شیک ترین مدل هایکیف پول، محبوب ترین سری کیف های دستی جهان، ایو سن لورن، تاریخچه برند ایو سن لورن، کیف پول  زنانه برند YSL “ایو سن لورن،  کیف زنانه برند YSL “ایو سن لورن، کیف زنانه – برند: YSL، برند فرمال و رسمی سن لورن برای مجموعه کیف پول های زنانه، کیف دستی زنانه مارک ۲۰۱۷….

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.